Aktuālā informācija par VAS ES pakalpojumu pieejamību ārkārtas situācijas laikā

Aktuālā informācija par VAS ES pakalpojumu pieejamību ārkārtas situācijas laikā
16.04.2020

Cienījamie klienti!

Neraugoties uz pašreizējo situāciju un valstī izsludināto ārkārtas situāciju, vēlamies Jūs informēt, ka VAS ES turpina nodrošināt valsts deleģētas funkcijas un sniegt savus pakalpojumus, ievērojot noteiktās aizsardzības normas. Sākot ar 13. martu, tika nodrošinātas attālinātas darba iespējas darbiniekiem. Līdz ārkārtas situācijas beigām (šobrīd līdz 12. maijam) esam pārtraukuši klientu pieņemšu klātienē VAS ES birojā, Eksporta ielā 5, tomēr turpinām pieņemt dokumentus un atļauju pieprasījumus, lūdzot tos iesniegt elektroniskā veidā, parakstītus ar drošu elektronisko parakstu. Tas pats attiecināms uz antenu projektu iesniegšanu – lūdzot tos iesniegt elektroniskā veidā, sūtot uz elektronisko pasta adresi vases@vases.lv ar norādi „Ierīkošanas projekts”. Visiem elektroniskā veidā iesniegtiem dokumentiem jābūt DOC, DOCX, XLS, PDF vai JPG formātā. Ja dokumentus un atļauju pieprasījumus tomēr nav iespējams iesniegt elektroniskā veidā, tad tos ir iespējams iesniegt arī sūtot pa pastu vai atstājot tos VAS “Elektroniskie sakari’ biroja apsarga postenī, norādot savu kontaktinformāciju.

Ja Jums ir nepieciešams ar mums sazināties, tad to ir iespējams izdarīt rakstot uz e-pasta adresi vases@vases.lv (lūdzu norādīt tālruņa numuru atzvana veikšanai) vai arī zvanot uz kādu no šiem diviem telefona numuriem: +371 67 333 034 (VAS ES birojs);
+371 67 332 179 (Klientu vadības nodaļa).

Pateicamies Jums par saprati un vēlām stipru veselību!